söndag 23 mars 2014

Turkisk peppar cupcakes

Min pappa fyllde år idag och jag ville ta med något bakverk när jag skulle besöka honom. Eftersom han verkade intresserad av de cupcakesen jag publicerade på bloggen för en tid sedan och älskar Turkisk peppar godisar, var det ett lätt val. Det är chokladcupcakes med krossade Turkisk peppar godisar i och en chokladganache som glasyr. Jag som tycker om både choklad och salmiak tyckte väldigt mycket om dem - men huvudsaken är att pappa blev glad! Här nedan är en länk till receptet jag använde pånytt:

Turkisk peppar cupcakes 


4 kommentarer:

  1. jag saknar dina bakverk:(
    /Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nohh, men på sommarn kan ja igen baka ti dej! Eller så bakar du någo från bloggen sjäv ;)

      Radera
  2. Blev glad! Du är en sån mästarkonditorinna!
    papi

    SvaraRadera