tisdag 19 augusti 2014

Cupcake-o-holic @ Restaurangdagen

Efter mycket planerande, bakande och stressande var jag klar för Restaurangdagen. Jag bakade totalt 100 stora och 180 små cupcakes - och till min förnöjdhet gick så gott som alla åt (så långt frostingen räckte). Min syster målade min "Cupcake-o-holic" skylt och prislistor, medan min pojkvän byggde en vitrin gjord av plexiglas. De var också med mig under hela dagen och hjälpte till med att sälja och hålla mig sällskap - tusen tack till dem! 

Fastän jag var väldigt stressad i början (vi kom till Esplanaden kl.9.30 och möttes då redan av en massa färdiguppsatta tält!) njöt jag av dagen och alla fina kommentarer kunderna gav! Det kryllade av människor i Esplanaden hela dagen, så det kändes nästan som att man var utomlands.  Nästa Restaurangdag infaller i november, får se vad jag/vi hittar på då!




4 kommentarer:

  1. De va så skoj! Vill absolut va med nästa gång också :) puss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo de va de, haha då får du planera in en resa i november ;) pöss!

      Radera
  2. vad kiva att det blev lyckat! :) ha du sluta länka bloggen på fb? trodde de int hände någo här fö ja ha int sett till någo länkar på länge :o puss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo de va kiva !:) dehär inlägge länka ja nog, men gör int de för alla..så att de int blir fö tjatigt ;P

      Radera