tisdag 12 augusti 2014

Restaurangdagen

Fyra gånger per år ordnas det Restaurangdag runtom i världen, också i min hemstad Helsingfors. Nästa infaller söndagen den 17 augusti och jag kommer att delta med att sälja cupcakes! Man hittar mig vid Esplanaden, kl.11-16. Jag kommer att sälja olika smakers cupcakes i normal och mindre storlek.

Just nu håller vi på att förbereda allt tillsammans med min pojkvän, han bygger upp en "vitrin" för cupcakesen och jag gör upp en tidsplan för allt bakande. För mera nyheter om min försäljning (smaker, priser och framskridning) besök gärna mitt Facebook-evenemang Cupcake-o-holic @ Ravintolapäivät!

Inför Restaurangdagen så har min syster gjort en ny logo för mig, jag blev väldigt nöjd med den och den kommer att användas flitigt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar